Automobilio savininkas kaskart važiuodamas žiemą švariu asfaltu ima abejoti, ar iš viso reikalingi dygliai. Dideliuose miestuose, kur kelininkai naudoja tonas reagentų, tokios abejonės nėra nepagrįstos.

Apsispręsti bus lengviau, jei atsakysite į toliau pateiktus klausimus.

 

Kaip dažnai tenka važiuoti apledėjusiomis įkalnėmis ir nuokalnėmis? Tai ypač aktualu važiuojant tiltais, kur daugiau drėgmės ir vėjo.

Dygliuotos padangos užtikrina daug patikimesnį sukibimą net esant nedideliam šaltukui.

 

Ar dažnai tenka važinėti tarpmiestiniais greitkeliais?

Be ledo, nedera pamiršti nemenko sniego sluoksnio, kurį padanga turi spėti pašalinti nuo sąlyčio pėdsako. Tai ypač svarbu greitkeliuose, kur didesnis greitis. Dėl platesnių išilginių ir skersinių griovelių dygliuotos padangos šiuo atveju naudingesnės.

 

Frikcinių padangų sukibimas su ledu mažesnis slystant (kai ratai blokuojami ar prasisuka, taip pat slystant šonu). Tačiau nuslysti neleidžia elektroninės saugumo sistemos – ABS, apsaugos nuo slydimo sistema, stabilizavimo sistema ir kt. Ar automobilyje jos įrengtos?

 

Kiek jums svarbus padangų keliamas triukšmas?

Jeigu automobilio garso izoliacija gera, galbūt šis klausimas neaktualus.

Žinoma, verta paminėti ir dygliuotų padangų trūkumus. Padangų dūzgimą sukelia ne tik dygliai, bet ir gilesnis protektorius.

 

Nepamirškime, kad dygliai įprastai nudyla. Dėl to neverta nerimauti, kaip ir dėl nudilusio protektoriaus. Net jei per žiemą bus tik viena plikledžio diena, vis tiek svarbu jai tinkamai pasiruošti.

Comments (0)

Prekės pridėtos į norų sąrašą
Prekė pridėta palyginimui

Siekiant pagerinti jūsų naršymo kokybę, šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite privatumo pranešime. Privatumo pranešimas