- Naujienos
- 0 likes
- 172 views
- 0 comments
Daugelyje Europos Sąjungos šalių įstatymai nurodo koks gali būti mažiausias leistinas naudojamų padangų protektoriaus gylis. Lietuvoje tai yra 1,6 mm. Nustatyti, koks yra Jūsų padangų nusidėvėjimas , galima keliais būdais:
- Daugelis gamintojų savo padangose turi atžymą protektoriaus tarpelyje, kurią pasiekus žinosite, kad padanga nebetinkama naudoti;
- Pasinaudojus elektroniniu padangos protektoriaus gylio matuokliu;
- Kai kurios padangos, pasiekus tam tikrą nusidėvejimo lygį, pakeičia spalvą ir tampa šviesiai oranžinėmis;
- Pasinaudojus slankmačiu;
Pastebėjus netolygų padangų nusidėvėjimą, svarbu suprasti to priežastis ir pašalinti problemas, galinčias turėti įtakos naujoms padangoms. Dažniausia padangos dilimo problema – nepakankamai arba per daug pripūstos padangos, tačiau tai gali būti ir automobilio ar važiuoklės techninės problemos, kaip netaisyklingas subalansavimas, susidėvėjusi amortizacijos sistema ir pan.
Šoninių padangos dalių nusidėvėjimo priežastys:
- Nepakankamas padangos slėgis;
- Padanga nebuvo periodiškai rotuojama;
- Posūkių atlikimas važiuojant per dideliu greičiu;
- Nekokybiškas ratų arba padangų sumontavimas;
Centrinės padangos dalies nusidėvėjimas:
- Per didelis padangos slėgis;
- Nekokybiškas ratų arba padangų sumontavimas;
- Padanga nebuvo periodiškai rotuojama;
Vienos padangos kraštinės netolygus nusidėvėjimas:
- Padanga nebuvo periodiškai rotuojama;
- Netaisyklinga padangos geometrija ar ratų suvedimas;
Pavienės padangos nusidėvėjimo žymės:
- Amortizacijos arba pavarų sistemos problemos;
- Nekokybiškas padangų subalansavimas;
- Per staigi akceleracija arba stabdymas;
- Per mažas padangos oro slėgis;
Įstrižai per padangos plotį susiformavęs nusidėvėjimas:
- Netaisyklinga padangos geometrija ar ratų suvedimas;
- Per mažas padangos oro slėgis;
- Padanga nebuvo periodiškai rotuojama;
- Nekokybiškas padangų subalansavimas;
Comments (0)