Pasipriešinimo riedėjimui terminas naudojamas siekiant ne tik analizuoti poveikį gamtai, bet ir norint pagerinti ekonominius važiavimo rodiklius. Tai yra energija, sunaudojama kai automobilio padangos liečiasi su kelio danga ir patiria pasirpiešinimą. Pasipriešinimas riedėjimui priklauso nuo kelių faktorių, bet vieni pagrindinių yra padangos sudėtis, ploto, turinčio kontaktą su kelio danga dydis, rato ir padangos bendras svoris (kuo didesnis rato svoris, tuo pasipriešinimas didesnis, ir atvirkščiai – kuo lengvesni ratai, tuo daugiau energijos sutaupote) ar net gi padangos šoninių daliu kietumas, mat kuo padangos sienelės kietesnės, tuo mažesnės kuro sąnaudos.

Pasipriešinimui įtakos turi ir kelio dangos kokybė bei tipas. Naujų padangų pasipriešinimas riedėjimui yra net iki 20% didesnis nei dėvėtų, todėl pasipriešinimas riedėjimui stabilizuojasi ilgainiui panaudojus padangas ir atlikus kelis šilumos ciklus.

Comments (0)

Prekės pridėtos į norų sąrašą
Prekė pridėta palyginimui

Siekiant pagerinti jūsų naršymo kokybę, šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite privatumo pranešime. Privatumo pranešimas